Kızıyorum artık yada dayanamıyorum . Çook seviyorum ama herşeye yetişmeye calısırken ağlama krizlerine girince dayanamayıp kızdım şuan vicdan azabı çekiyorum bu anneliğin verdiği en zor şey galiba tek miyim bilmiyorum . İçimden milyonlarxa şey geçiyor kızdım diye içine kapanır mı acaba , büyüdüğünde akranlarından yada baska birinin sesi yükseldiğinde sessizleşir mi diye diye bir sürü sey 😭