busb ben bebeğimin önünde emekliyordum acıkcası onu faydası oldugunu düşünüyorum. Oturtuyodum odanın ortasına güle eglene dönüyordum etrafında. Koltukta yerde nokta kadar ne varsa onları yerinden oynatmaya calısıyordu. Bende her fırsatta ellerimi ayaklarının altına koyup kendini ittirmesini saglardım. Sonra bianda komando sürünüşü yaptı snrada emeklemeye başladı. Benimkide asırı tembeldi ve asla emekleyeceğine ihtimal vermiyordum. O aralarda atak vardı sanırım atak bitti bizimki emekledi.emeklemeden önce tutunarak sıralıyordu