Konuşma zaten yok tek tük kelime var işaret parmağını kullanmıyor su isterken şişesini getirir direk su istiyorum demez, bizimle iletişimi güzel ama parka falan götürdügümüzde diger cocuklara bakmaz kendi halinde oynar, kum parkına götürüyorum oldugu yere oturup o şekilde oynuyo yarım saat boyunca eliyle kumu döküp boşaltıyo bir yerde, parklarda el tutturmaz serbest oynamak ister, anne baba kardeş dede nene iletişim oyun başlatma şakalaşma güzel , tüm renkleri ögrendi ama konuşmayı bir türlü ögretemiyorum, geli, veri anlıyo ,topu atı anlıyo, ama al şunu şuraya götür gibi uzun cümleleri anlamıyomu duymakmı istemiyor beni anlamakmı istemiyor bilmiyorum, şuan pskiyatri tam bişe söylemedi işitme testine götürün dedi götürüp tekrar pskiyatri ye gideceğim, canım cok sıkılıyor paylaşmak istedim sıkıntımı 🙁