azizeguneyyy 15 nisanda kızımın 6. Ay aşıları yapılacak sağlık ocağında sağlık ocakları aşılara devam edecek mi kapanacak mı? Burda çoğu yer kapandı hatta hastanede 2 vaka çıktı diye kimse hastaneye gitmiyor şimdi ne olacak çocuklarımızın aşısı ?
Ikicocukanasiyioldum azizeguneyyy merhabalar bugün kızım 18 ay aşısını oldu sub arayıp sormuştum yapiliyor demişti ebe.
Kbraa34 azizeguneyyy ben dün doktoruma 31 martta aşısı var götüreyim mi dedim götür dedi. Ama zaman yaklaştıkça tekrar soracağım. Instagramda bir çocuk doktoru koronaya değil mevcut hastalıklara yakalanma riski daha yüksek, aşılarını yaptırın. Muayenelere götürmeyin demişti.
azizeguneyyy Ikicocukanasiyioldum benim içinde aşı çok önemli yapılmaması daha çok strese sokardı beni
tolgamze1905 Bizimde 27sinde . Yapılır da biz nasıl götürcez o ortama hiç içime sinmiyor. göz muayenesi de var 😔 bi haftadır düşünüp duruyorum.
azizeguneyyy tolgamze1905 valla maskeler falan iyice fiyatları uçtu biz ağzımızı atkıyla kapatıp gideceğiz sağlık ocağına :/
EmelAlyadua Begum27 aylık muamele götürdünüz mü göz ve ortopedi doktoru bakıyor ya bizim de var 1 yaş muanemiz ve aşımız götürmek hiç içime sinmiyor çok korkuyorum 😔
Begum27 EmelAlyadua bizim 1 yaş aşımız biraz geç oldu 15 gün kadar. 15 gün evvel uğramıştık. Evvelsi günde aşı olduk. Aşı ihmale gelmiyor bence aşınızı yaptırın. Ama eğer rutin kontrol ise ona gitmeyin diyor zaten doktorlarda
HamzasMomy azizeguneyyy ınstagramda az önce bir doktoru dinledim. 15 gün gecikirse bir sorun olmaz dedi. Daha fazla zaman geçse bile gecikmiş aşı şansı diye birsey varmış onu uygulayabilir dedi. O da muhtemelen bir aşı fazladan olmak demek
alya_kus Bende çok korkarak götürdüm bugün 2. ay asimiz vardı götürmesem hasta olsa vicdan azabından içim içimi yerdi nolursa olsun götürdüm dikkat ettim biryere değdirmedim pusetin üstünü örttüm
Cihan azizeguneyyy hollandadayım cuma günü 14 aylık aşısı vardı bugün aramışlar ama eşim öksürüyorum deyince gelmeyin evinizde kalın eğer cuma gününe kadar hastalığınız geçerse arayın yerimiz var demişler herkes iptal ediyormuş bende aşısı olsun diyorum bir yandan da götürmek istemiyorum ne olacak bilmiyorum ya