Ben boşanma aşamasında ailemleyim 19 aylık bebeğim. Bırakıp çalışamıyorum bırakmak da istemiyorum daha bana çok bağlı baba zaten çok görmediği için ilgi istiyorda annemede bırakmak istemiyorum çünkü benim kadar bakamaz yazda geliyor bahçe ilgileniyor telefon veriyor eline hemen kucağına alır almaz zaten çocuk telefon bağımlısı oldu TV hep açık zaten öyle çok bakmıyor ama yinede açık. Bende 2 yaşında kreşe vereyim çalışayım diyorum alisirmi nasıl olur bilmiyorum ama evdede sıkılıyor artık hergun yapcam bişey bulamıyoruz. Erken mi sizce ne yapmalıyım 2 yaşında başlatan var mı çocuklarınızı kreşe