Cocugum 17 aylık ama ikili cümle vs yok mama,meme,dede,baba,ayı,kedi ve bazı hayvan seslerini çıkarıyor maalesef ki yemek yerken ekrana maruz kalıyor babamız sagolsun onun içinde onun sayesinde böyle oldu göz teması işime tepki işte gel git komutları alıyor ama henüz ikili cümle vs olmadığı için çok geriliyorum istemsizce ekran için linçe gerek yok çünkü iyi bişey olmadığının farkındayım ama bebeğim hep iştahsız bir bebek olduğu için bir süre ben hastalanınca eşim 10 gün izin aldı ve çocuk böyle alıştı bıraktırmak istiyorum ama başka türlü de yemiyor ne yapacağım şaştım kaldım yemek yerken kitaplarla oynatıyorum mesela bu ne diye parmaklarıyla soruyor sürekli ama akşam babası gelince en ufak mızmızda açıyor ne yapacağım bilmiyorum