Merhabalar kızlar 22 haftalık hamileyim 2li testim normal çıktı ayrıntılı ultrasonum normal güzel çıktı ama 3lü test orta riskli dendi. Canım o kadar sıkkın ki gecem gündüzüm karıştı hüngür hüngür ağlıyorum. O benim evladım ALLAHTAN gelen herşey kabulüm ama yinede bir anne olarak çok üzülüyorum. Fetal DNA önerdi doktor özelde 15 bine yapiyolar ama onada maddi imkan yok. Ne yapacağım ben. Böyle soyleyipte çocuğuna birşey olmayan bir anne oldumu. Lütfen birşeyler deyin