shd2025 Dün 2. Ay aşımızı olduk karma olan bebeğim dünden beri keyifsiz normal mi bu durumu yaşayan var mı?
dygskerem shd2025 2. Ay aşısı ağır bi aşı halsiz huzursuz olması normal calpol verebilirsiniz çok huzursuzsa
gzd_nhr shd2025 ayy evet bizde 2 gün önce olduk çok halsizdi az emdi mamayı bile az yedi ama ertesi gün düzeliyor gecede vücudu çok sıcaktı şükür ateşi çıkmadı eğer emziriyorsanız bol bol emzirin süt onu toparlar
gzd_nhr shd2025 bence bi yanlışlık var canım bahsettiği özel aşıları olabilir mi 3. ayda rota ve menenjit özel aşıları oluyor
shd2025 gzd_nhr yok sağlık ocağında kağıda yazıp verdiler 18 mayıs diye bende şaşırdım eve gelince araştırdım
gzd_nhr shd2025 sen sağlık ocagına tekrar sor canm e nabızda aşı takviminde de 4.ay sonu yazıyor ayı yanlış yazmış olabilir ebeler