sonnenblume evlenip kocasinin prensesi havasına giren ve cocuk doğurunca veliaht dogurmus gibi havaya girenler. Tek ovunme yolu mu bu gerçekten. Bende evliyim cocugum var bir gun ovesim gelmedi. Çok güzel yemek yaparım de, temizliğim çok güzel, okulumu bitirdim, çok iyi mesleğim var filan say bunlardan birini veya başka bir sey de ama ben evlendim nedir ya. Bu ülkede koca bulmak sanki çok zor bir olay gibi. Adam olanı bulmak zor evet ama herhangi bir kocayı herkes bulur.