videoya çekip çocuk doktorunuza gösterin , nörolojik bir şey mi değil mi diye . çocuklar bazen sıçrar ama sürekli oluyorsa danışın doktora denk getirebilirseniz videoya çekin diğer türlü anlamazlar eeg çekilmeden . miyoklonik sıçrama diye bir şey var biz de olmuştu . aynı şey olacak diye bir durum yok tabi ama aklınıza takılıyorsa diye yazmak istedim