dogakusumx her şeyiyle mükemmel olmasına gerek yok. Değil de zaten. Ailene gidip dinlenmek yerine kocana kıyamıyorsun ya, o sana kıyıyor hafta içi eşim çok yoruluyor, sporumu gelecek sene düşünürüm demiyor. Yerinde olsam kalkar giderdim ailemin yanına.