Kızlar benim oğlum temel kelimeleri (anne baba dede mama vs bazı hayvan sesleri) söylüyor ama bişey dediğimiz de sürekli ıh ıh hı hı diyor cevap yok normal mi yada evet hayır gibi demesi gerekir mi bilemiyorum çok mu şey bekliyorum acaba sizinkiler nasıl konuşmasını ilerletmek için neler yapabilirim kitaplara bakıyoruz uzun süredir anlatıyorum da