Antibiyotik kullanıyoruz antibiyotik bitmeye 2 gün kala tekrar öksürük başlıyo alerjitesti de oldu ameliyatta oldu yok geçmiyo ya , çocuk göğüs bölümüne mi götürsek bu seferde yoksa alerji bölümüne götürsem detaylı bakılırmı Etlik şehir hastanesinde test yaptılar ot saman testi bişeyde çıkmadı