Benimki de evim sizin dediğiniz gibiydi salonda sadece iki kanepe ve yemek masası vardı mutfaktaki masayı sattım kahve köşesi aldım.Birini yatak odası birini de çocuk odası yaptım araya da küçük bir vestiyer ve bir gardrop aldim.Gardrobu kiler olarak kullandım.Bu şekilde kitaplik ve vitrin gibi de kullanmış oldum fazlaliklari buraya koyarak.Bu şekilde minimal bir eşya düzeni sagladım.efeannesiii