Kızlar buraya yazınca rahatlar oldum son zamanlarda, öncelikle çok şükür bin şükür iyi kötü 85 metre kare 2+1 bir evimiz oldu. herkes neden 3+1 almadınız deyip duruyor akıl veren çok para veren yok, bilenler biliyodur 3+1 eve girip dolandırıldık, kendimizi toplamaya başlarken 2+1ev alabildik. Şansıma oda ufak baya, Oturma odası boyutunda salon olcak yer, oğluma oda yapınca tek oda kalcak. Mutfağa büyük masa koysam yer kaplıcak, oturma odasına masa takım asla sığmaz biri gelince nerde yemek yediricem sadece salonum biraz büyük olsun isterdim bu şekilde olup yerleşim planı yapanlar deneyimlerini aktarabilir mi rica etsem