Ben de kullanıyorum çok memnunum hem mutfaktaki çelik ürünlerde hem de bebeğimin ve bizim kıyafetlerimizde kullanıyorum. Makinede denemedim ama genelde kaynamış suyu ekliyorum üzerine daha sonra çamaşırları bastırıp bekletiyorum çok memnunum. Ama mutlaka indirimi takip edin sepetinize ekleyin normalde ürünün fiyatı biraz fazla gibi. Kuponla falan uyguna denk geliyor indirim dönemlerinde 🌸