Geçiyor canım
Benim kız kardeşim de küçükken herkese ismiyle seslenirdi.
Anneme babama, anne baba derdi. Bide bana diğer kardeşim sürekli abla dediği için abla derdi.
Geri kalan herkese adını söylerdi.
Evde yada dışarıda sürekli isim duyduğu için öyle seslenecek sanıyorlar ama bir iki seneye geçiyor 🤭
Hatta yengemin ismi fehime ‘peeme’ Diye çağırırdı😂😂 çok gülerdik