17 aylık Oglum meme ıle arası cok yoktu şu sıra dayısı geldı falan derken bıraz dısarı cıkınca falan 3 gundur meme aramıyor. Sadece bu sabah meme diye agladı bende geciktirici seyler yapıp unutturdum 3 gun oldu emmeyelı bayram da gelıyor sehır dışına cıkıcaz boyle olmuşken komple keseyim diyorum ama bugun o kdar huysuz kı surekli memede eli,sizce bıraz daha idare edeyim mi aslında ıstahı da yok sayılır en azından yemek yer diye dusundum bu arada goguslerim cok sıstı