Hanımlar çok başlık var biliyorum ama paylaşmak istedim, günaydın öncelikler çocuklarımızın hepimizin ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun. Oğluma bugün tuvalet eğitimine başladım, sabah 7:30 gibi bezini çıkardık, 2 Damla kaçırdı anne altıma yaptım değiştir dedi o kadar saat 10:00. Belki 3-4 kez tuvalete götürdüm oturuyor yapmadan kalkıyor ya da hiç oturmuyor. Kahvaltı da biraz süt ve su da içti aslında yani çişi gelmedi mi anlamadım, tutuyor mu sizce yapmaması normal mi? Nasıl devam etmeliyim devamlı sor ve çişe götür dedi annemler başka da hiç bir fikrim yok. Konuyla ilgili kitaplar okuyoruz öncesi 1-2 hafta hep anlattık artık çıkaracağız büyüdün laxımlığa yapacağız falan gibi ama ben şuan nasıl devam etmeliyim nedense çok kafam karıştı biraz da üzgün hissediyorum kendimi