Ehliyetim var beş sene falan oldu ilk zamanlar çok aktif kullandım ama hamilelik çocuk derken iki yıla yakındır aktif kullanmıyorum çok ara sıra. Ama şuan geriledim pratiğe ihtiyacım var direksiyon özel dersi alanlar memnun mu al der misiniz işe yaradı mı iki üç ders almak istiyorum faydası oluyormu yani