Balbulutu Kızlar merhaba 🌸 oğlumun burun içinde şişlikleri var. Doktor ilaç verdi, 1 ay sonra kontrol dedi. Gerekirse KBB ile ameliyatla alınabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Ameliyat olan olduysa süreç nasıl geçti?
Meri-Mel Balbulutu Elhamdülillah canım daha iyiyim şükür idare ediyorum bazen çok iyi bazen zorlanswm da ilk 14 haftaya nazaran daha iyice gidiyor gerçi böyle deyince o gün başlıyorum üç gün fena oluyorum her halimize hamd olsun benim hamilelikler genel anlamda zor ama 😢 kızım da çok hareketli kreşe başladı ama orası da ayrı sıkıntı biraz uyum problemleri yaşıyoruz
Balbulutu Meri-Mel Rabbım yardımcın olsun canım 🥰 inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻 prensesim de inşallah uyum sağlayacaktır daha yeni başladıysa normaldır
Meri-Mel Balbulutu Yeni başladı canım iki hafta oldu bir de hasta olduğu için iki üç gün gidemedi, Allah razı olsun canım sorman yeter Rabbim isteyen herkese nasipetsin sağlıkla
beginnerrmomm Balbulutu siz yan etkisini gördünüz mü burnunun içinde baloncuk gibi etlerden bahsediyorsunuz değil mi? Bizde de var doktorlar pek umursamaadı
Balbulutu beginnerrmomm 7 doktora götürdüm canım daha önce geniz eti vardı küçülmüş dedi. Burun içinde baloncuk polip var. Çok şükür beni anlayan bir doktor çıktı. Nefes alamıyor yemek yerken zorlanıyor sık hastalanıyor maalesef canım
beginnerrmomm Balbulutu evet bizdeki de tam olarak öyle şu an nefes alımını etkilemiyor ama can sıkıcı