Bebeğim 10 aylik geceleri asssiri hareketli uyurken dönüyor surekli besige kalkiyor demin besikten tutunup kalkmis kendi kendini salliyordu sesine uyandim ben ceviriyorum o dönüyor sinir oluyorum gercekten kundak yapma fikri cik aklimdan bana bi çözüm fikir bisey bulun ya plssss😭😭😭😭