tazeanneyimbennn bir kuaför yakınım hormonlarla alakalı turunculaşma oluyor, boya diğer zamanlarda olduğu gibi tutmuyor demişti. Ki bunu bende deneyimledim. Dini yönünü bilemem ama bilimsel olarak kesin mi onuda bilmiyorum ama duyumlarıma ve deneyimime göre verim almak için boyamamak gerek.