Merhaba anneler artık beni forumdan atacaksınız diye korkuyorum bebeğimin alerjisi var 1 buçuk aydır süt ürünleri bir haftadırda yumurtayı kestik öyle aman aman memeye düşkün değil ama ben sağıp veriyorum zaten çok sutumde yok ama işte içim rahat etmiyor bir damlada olsa yesin diye neyse diyete rağmen kakadaki kan geçmedi 4 gündür ek gıdaya geçtik kakadaki kan azalmıştı bugun kabak denedim ve sonrasında baya kanlı kaka yaptı eşimde artık sütten kes sanada yazık yediğin bişey yok zorluyorsun ikinizide diyor geceleri emiyor ama oğlum sizce sütümü bir süre sagip buzluğa atsam sonradan memeye döner emer mi geceleri yine yoksa sürekli sagmam mi gerekir gastroenterolojiye goturecem o zamana kadar sagip stoklamasam tekrar emzirebilir miyim çok caresiz hissediyorum yaşayan var mı