arzu343437 aybarss2711 saolasin dün denedim çok sevdim. Kalici duz suan üstelik sacimi bağlamama rağmen toka izi falan da yok gibi :D
gshr arzu343437 düzleştireceğim zaman fön sütü var sprey şeklinde onu kullanıyorum, dalgalı yapacağım zaman da köpüğü kullanıyorum
aybarss2711 arzu343437 güle güle kullan canım pişman olacağın bir ürün değil bence benim kullanıma göre ☺️