Hanımlar benim kızımda yarın 6aylık oluyor.hastaneye götürmeye korktum aşı için.sağlık ocağı da tedirgin ediyor ama virüs durumu kötüleşmeden götürmeli mi sizce? Ek gıda konusunda nasıl ilerleyeceğim onu da bilemiyorum,mesajla yazmıştım doktora.5.5 aylıkken sebze tadımlarına başlamıştık zaten.nasıl yol izlenmeli bilmiyorum.şu virüs korkuttu