Mastit oldum aslında tek memede oldu ama bugün 3. Gün ilk 2 gün ateş vücut ağrısı sıtma hepsi oldu yinede hep emzirmeye çalıştım sadece 3 defa falan mama verdim ama şuan iki menedede azalma var baya az hemde acaba düzelir mi. Doktor antibiyotik verdi onu içiyorum daha bebek 37 günlük