8 nisan kan testi verdim beta 1 çıktı testten 1 gün sonra adet oldum 6 gün sürdü her zaman ki gibi bi problem yok reglim 8 gün önce bitti sorum şu bugün lavaboya gittiğimde pembe lekelenme oldu aldırış etmedim dedim hani yumurtlama dönemi heralde ondan tek tük takılmıyorum sonra baktım bu durum devam ediyor ben kesilir diye düşündüm ama kesilmedi azar azar geliyor kan gibide ama çoğunluk pembemsi sizce ara kanama mi yumurtlama mi sızlıyor ağrı ile aman aman değil tabiki gebelik 8 nisanda kan testinde 1 görünce ihtimal vermedim ama size danışmak istedim bilgisi olan yada başına gelen var mi