Kızlar merhaba 9aylık bebeğim var 2-3 aydır aldığı kilo 400 gram var ya da yok persentili alt sınırda kilosu anne sütü alıyor sadece ek gıda bazen yiyor bazen yemiyor biraz iştahsız ancak hiç yememe durumu yok kilo neden bu kadar az alıyor sizce kan değerlerine baktırdık kan değerleri normal ama kilosunun hiç ilerleme yok doktor çinko verdi Bir hafta kullanacağız Bir ay sonra kontrole çağırdı ama kilosunu hiç artmaması kafama takıldı ne gibi problem olabilir