yaseminim biebrarvar teşekkür ederim ama doktorum başla dedi diye dün ve bugün kabak ve havuç verdim yedi ama ne acelen var 6.aydan önce başlamasaydin diyenler oldu pişman oldum bıraksam sorun olur mu 6.ayi mi beklesem
yaseminim HELELEKADIN biz beş buçuk aylığız dün ve bugün kabak ve havuç verdim yedi ama pişman oldum sizce bıraksam sorun olur mu devam ettirmeyi tam 6 ayı mi beklesem
tazeanneyimbennn yaseminim neden? Başla bence yiyemez diye mi pimpirik yapıyorsun bende ilk başlar öyleydim
yaseminim tazeanneyimbennn emziriyorum sadece anne sütü İlk 6 ay anne sütü çok önemli ne acelen vardı dediler pişman oldum bende zaten kararsizdim şimdi iki gün kabak ve havuç verdim bırakıp 6ayi beklesem sıkıntı olur mu yoksa devam mı etmeliyim😟