biebrarvar Gul-42 dışarıda ne olduğun belirsiz dedorantlar onun kadar ucuz değil valla o boykot olanlar baya kötü hiç yoktan bunlar öyle değil
Gul-42 biebrarvar evet ya asırı pahalı ben normalde sıveno yada kımyager arkadasıım var o yaptı ondan almıstım bayaaa oldu ıkı tane kucuk kremm deo 500 tl vermıstım uzun süre gıdıyor
gizemokur mavimil bende hastalık dönemlerinde kullanıyorum bakıyorum hafif öksürük başladı hemen veriyorum 2 damla
gizemokur mavimil ben ilk 9 aylıkken vermiştim 6 aydan itibaren verilir bence gene doktora sormak lazım
gizemokur burcusuu bağışıklığı güçlendirici grip öksürük boğaz ağrısı gibi şeylere iyi geliyo ben oğlumda faydasını gördüğümü düşünüyorum