Ya böyle illa 2 yaşa kadar emzirmem gerek gibi hissediyorum. ama bu aralar sütümde azaldı gibi hissediyorum. kızım 2-3 haftadır falan geceleri kesintisiz uyumaya başladı. o süreçte tabi geceleri uyanduğında emzirmiyordum gerekirse uyanıyordu 1-2 saat sonra uyuyordu yorgun düşüp ama gece emmeyi böyle böyle bıraktık. daha öncere bırakmıştık ama dişler çıkınca geri düzen bozulmutu.17 aylık olacak haftaya. bugün sadece gündüz 2 kere emzirdim. o da dakika bile etmez. bu gece uykusuna da emzirmeden geçirdim. kucakta pışpışlayarak ya da yanına yatarak konuşa konuşa mızmız yapa yapa uyuyor. ama mesela ben ne zaman kucağıma alsam meme diye yapışıyor yalnızken yemek yemeyecek dige vermiyorum hep başka şeylere yönlendiriyorum.
şimdi acaba bırakabilir miyiz diye düşünüyorum. ama çok vicdan yapıyorum sanki onun olan bişeyi ondan alıyormuşum zorla gibi