Kızlar merhaba.Bebeğim 7,5 aylık oldu.7.aya kadar anne sütü ve mama ayrıca 5.aydan itibaren de tek öğün ek gıda olarak devam ediyorduk.Ama 7. aydan itibaren mama içmemeye başladı.Toplasan gün içinde zoraki 60-90 cc anca içiyor.Beni de doğru dürüst emmiyor zaten çok sütüm de yoktu baştan beri.Düzgün emmeyince sütüm de daha da azaldı haliyle.Ek gıda seviyor ama ben bu kadar vermek istemiyorum öncelik mama ve anne sütü olsun istiyorum ama içmek istemiyor ben de aç kalmasın diye veriyorum katı gıda(çorba vs).Yedirdiğim şeylere çok dikkat ediyorum faydasız şeyler yedirmiyorum asla ama çok erken değil mi direk katı gıdalara geçmek 🥲Açıkçası mamadan alacağı vitaminleri alamaz ve sindirim sistemine çok ağır gelir diye endişeleniyorum.Başına böyle bir durum gelen var mı?Neler yapabilirim?