Dün gece bi rüya gördüm. En özetiyle muayene olduğum Doktor’un evine yaşlı iskelet gibi bi amca giriyor ve doktorla babasına zarar vermek istiyor. Ben de amcayı evden çıkarmaya çalışıyorum kolundan tutunca amcanın bileği kırılıyor yere düşüyor. Kaldırmak için el attığımda besmele çekiyorum. Kaldırıp amcayı kapıya götürüyorum bi yandan ikimiz de birbirimizi kolumuzdan tutmuşuz. Ben besmele çekince o da besmele çekiyor ve Nas Suresi okumaya başlıyor. Titreyerek uyandım rüyadan.
Sabah da mutlu mutlu rüyayı unutmuşken ilacımı görünce hatırladım bir arkadaşıma yazdım annesine sorsun diye, annesi biraz kalp gözü açık biri. Benim çocuklarımın sayısını, 2 kız 1 oğlum olduğunu söylemiş. Ben sana anlatayım sen de onu ara söyle. Mesajda bunu anlatamazsın ama telefonda sen anlatırken o da kim olduğunu anlar demiş. Kızlarından biri doğduğundan beri kolay hastalanır, çabuk nazar kapar. O kızı rahatsızlanacak. Doktorluk mu değil mi anlayamayacaklar, ailenin içinde okuyan biri var. Ona okutturacaklar ve geçecek demiş. Dinlerken hala ürperiyorum tabi 😬 o kızım en küçüğüm, ailenin okuyanı da kayınvalidem.
Zaten kızla dışarı çıkarken bişey olacak diye geriliyordum bir süre x2 gezicem herhalde 🥲