rosrien Aylardır vakinal mantarım var emziriyorum diye fitil kullanmaya çekiniyorum çünkü hep kullanılmamalıdır yazıyor. Neyapacagım bilmiyorum
evolution rosrien ama kullanılıyor ben normal doğun yapmıştım içerden dikişler vardı enfeksiyon riski car diye bana iki kutu yazmıştı ve iki hafta kullandım. Hemde emzirdim. Bence doktora gidin ve uygun bir tane versin