Merhaba kızım şimdi 8 aylık. Doktorumuz ya daha önce bana söylemedi ya da farketmedi. Bilmiyorum devamlı bakardı aslında neyse. 6. Ay kontrolünde farketti.cocuk cerrahına yönlendirdi. Çok korktum gidene kadar uyku uyumadım. Doktor 10 saniye bile sürmeden klemp ile açtı. Kanama olmadı kızım ağlamadı bile. Sonrada hormon kremi verdi 1 hafta sür dedi. Kremi bulmak acayip zor. Oturduğumuz şehirdeki her eczaneye baktık. Sonunda bulduk. Tekrar kapanabilir dedi. Genelde kumral ve alerjik bebeklerde olur dedi. Açıldıktan sonra anladım ki bebeğimin bayağı kapalıymis nasıl anlamadım diye kendime kızdım. Gozum alıştı demekki bakmaktan bilemiyorum. 2 ay olacak herhangi bir kapanma yok korkmayın.. Çişini yapamayıp idrar yolu enfeksiyonu olması çok daha zor atlatilir. Kızım son zamanlarda önce yavaş sonra birden tazyikli yapıyordu çişini sanırım biraz tikanikti. Siz de kontrol edin.