Oğlumdan önce 32 haftalıkken ölü doğum yaptım.
İkinci düşük. Üçüncü oğlum işte ama hamılelığm zehir gibi geçti hep düşük riski fılan vardı tabı karnımda yıne bırsey olursa dıye korkuyla derken, korktğm oldu 33 haftalık erken doğdu kuveze girdi 16 gun sonra aldım. Ama bu sefer ağlamalar bitmedi alerjı midede gastrit yemek borusu yara hastaneler endeskopıler, bi kere 4 yasında boğazına mandalına kaçtı ve hıc sesi çıkmadı yere yığılmış gördüm nasıl anladm çıkardm bılmıyorm heımlıcle çıkardm. 4. Ay asısından sonra nöbet geçirmşti aşıları ıptal ettk o sıra cokta hastalğı var dıye, bu sene ana sınıfına basladı kkk aşısını yaptrdm şmdi su çiçğini fılan yaptrmk ıstıyorm ama herseyden cok korkuyorm. Sürekli aklımda oğluma bırsey olursa korkusu var , beynımden cıkmıyor . Sanki hasta olcak kötü olck ne bıleym psikolojm bozuldu nasıl toplıcam bılmıyorm, yılların birikimi çıkıyor galıba suan