BetulozKrc Antalya’da devlet hastanesinde KBB’ye gittim ama hiç memnun kalmadım, ilgi çok zayıftı. Çocuğumda geniz eti büyümesi var, sadece ilaç verilip gönderildik. Devlet hastanesinde KBB doktorundan memnun kalan var mı, önerir misiniz?
BetulozKrc Hanımlar Kusura bakmayın Etikette çıkan herkesi Ekledim Belki bileniniz çıkar diye 🌼🌼❤️❤️ @AntalyaSinem @Antalya07 @Antalya007 @Antalya0703 @antalya @antalya0