izmrlianne instamomlara göre çocuk büyütmek saçmalık değil mi:) 8 aylık bebek için ek gıda tanışma alışma dönemidir.Olmazsa olmaz değildir.benm oğlumda 210ml mama içerken ek gıdaya alıştıkça mamadan soğudu.Şimdi ikiside en fazla günde tek öğün 90ml içer o da sadece uykuda:) o yüzden süreci siz yönwtin,8.ay tek öğünde yeterli. Yemediği günler de sorun değil.9.ay 2öğün,10-11 3öğün,12 ve sonrası 3 ana 1 ara öğüne geçtik. Hatta yaşlarındaylen bile acil cıktıysam mama içirdim geçtim.Ölüm yok yani:)