Betulsark 5 yaşında kızım oldu. dolguyken hemen halledin derim, ilerisi kaplama çünkü. benim kızımda da küçük küçük başladı bir anda ilerledi. ben dolgudur diye gittim meğer arka dişleri de çürümüş. 8 tane kaplama yapıldı genel anesteziyle. 4 ay oldu çok rahat ettik açıkcası. herkes süt dişi dökülecek diyo ama üst dişler 7 yaşında düşüyor hemen hemen, o kadar beklesem ağrı yapıcaktı muhtemelen, çocuğa bunu çektirmenin bir manası yok. geçmiş olsun şimdiden