emlik06 bizimde doktorumuz bi haftaya kadar normal demişti ama bebekte huzursuzluk vs yoksa. Lavman ya da fitil kullanabilirsiniz. Bende o aylarda bi iki kez kullandım. Bebeğim çok ağlıyordu kıpkırmızı kalıyordu ıkınmaktan. Sütünüzü sağıp içine birazda zeytinyağı koyup veredebilirsiniz. Sizde kayısı hoşafı falan yapın o tarz beslenin . Ben bunları uygulamıştım ek olarak.