Oğlumun kelimeleri var baba,dede,nene,teyze,benim adi,amca,hayvan sesleri var ama inadından teyzeyi bile zorla söykettik anne diyordu şimdi bana adımla sesleniyor anne diyebiliyor ama bizim yanımızda söylemiyor
Ben konuşmasını ilerlemek istiyorum işe yarayan önerilerinizi paylaşır mısınız