3 yaşında bir oğlum var Allah bağışlasın. Gün içinde hep ona kızarken buluyorum kendimi .Kısaca bir günümü paylaşmak istiyorum sizlerle .
Sabah uyanınca oglumu tuvalete götürmek istiyorum yoksa direkt olduğu yere işiyor bunu bildiğimden götürmeye calsiyorum anlatıyorum yok illa gitmicek inat ediyor .Ben de "o zmsn ben giriyorum "diyorum girince de "çişim geldi "diye yıkıyor ortalığı ve işiyor. Bej de bu yüzden ben gdiuyroum diyip kandırıyorum onu .
Kahvalti hazırlarken tv izlemek icin ısrar ediyor bazen hayir dememe ikna oluyor bazen yıkıyor ortalığı yine de açmıyorum çünkü belirli saatlerde izletiyorum .
Kahvalti esnasında yine her zmsn değil bu ara yapamya başladı bilerek catalini düşürüyor yemeğini ağzından yere tükürüyor elindeki sivi ne varsa onu dokuyor.Bide bu ara yemek beğenmeme huyu cikti .
Telefonda ablamlarla grubumuz var ne zman görüntülü konuşsak telefonu kapatmaya çalışıyor yada efektlerle oynamak istiyor .
Gece uykusuna geçiş yaparken ninni aciyorum şimdiye kadar hep böyle uyuttum ama asla ninni beğenmiyor “yok onu aç bunu aç ” diye diye kafayı yedirtti bana simddie aynını yapıyor.
Ve bana çok sert vuruyor sinirlenince eşya fırlatıyor masadaysa tabakları devirmeye çalışıyor.
Sadecw bana değil ara ara vurma davranışı var kim olursa artık.
Gün içinde ben de artık çok sinirleniyorum tahammülüm git gide azaldı .Aşırı inatçı bir çocuk kendimi de onu da nasıl dizginlicem bilmiyorum .🤷♀️😪
Yalnız mıyım?