UrbanMom tazeanneyimbennn oglumun düşükken doktora dedim ki her gun pekmez veriyorum bunları yediriyorum nasil dusuk cikar. Dedi ki o pekmezden her gun 1 şişe yedirirsen anca duzelir. Şurup verdi size ilac verirler ac karnına Portakal suyu ile için 1 saat ac kalın sonra yemek yiyin ama sut ürünü ilaçla yakın zaman almayın biz öyle düzelttik
bazkrtsell tazeanneyimbennn baş dönmesi yaşamıyorum ama yorgunluk ve uyku hali şu son zamanlarda çok arttı 🙁
arzu343437 stupendouss aynı durumdayım her defasında kullanacak diyorum yok yine olmuyor. Yan etki çok yapıyor ishal falan mahvediyor. Bu sefer damardan serum yazdıracam kısa sürede yukseltiyor
livanurvealpinannesi61 tazeanneyimbennn baş dönmesi yapıyorsa bişey diyemem beni etkilemiyordu doktorlar da iyi demişti
forumgurmesi 7 ydi doğumdan çıktığımda, aşıeı düşük denildi ilaç yazdılar ama kullanmıyorum. Eksikliğini de hissetmiyorum iyiyim yani😀
tazeanneyimbennn bazkrtsell ölçüyorum canım bir de şunu fark ettim ben çok uzun süre aç kalınca oluyor bu mesela uyandım onda 12’ye kadar bir şey yemedim oluyor ya da işte 12’de yedim akşam altıya kadar yemedim yine oluyor
_-zynp-_ tazeanneyimbennn neden gerek görmedi acaba benimde çok düşük değil ama kendimi çok yorgun hissediyorum yemekten sonra kafamı kaldıramıyorum bacaklarım ağrıyor 😀 kullanalım bakalım sizede geçmiş olsun toparlarsınız inşallah bir an önce 🌺
ipeksiiimom tazeanneyimbennn bi ara 3 e düşmüştü hic ilac falan da kullanmadım kendimi de hep halsiz bitsin agresif hissediyorum
_-zynp-_ tazeanneyimbennn bende öyle bir belirti yokta kendinizi bilirsiniz kan tahlilinde belli olur şekeriniz varsa