Bizde 12. Ayda geçtik tek uykuya. 11 de dediğin gibi çok kısa uyuyordu ya da uzun uyursa ikinci uykuyu 15-20 dk yapıyordu. Uykusunu 1-3 arasına çektim hem daha uzun hem de daha kaliteli uyuyor. Ama ilk zamanlar biraz zor uyku krizlerini ilgisini çok çeken şeylerle oyunlarla yönetebilirsin.