Ek gıda durumları nasıl kızlar?
Günde kaç ögün veriyorsunuz?
Ne miktarda yiyorlar?
O ögünü sevmezse yeniden başka yemek hazırlıyor musunuz?
Bizimki canı isterse yiyor yanında karpuzla yoğurtla falan kandırarak veriyordum artık onada kanmıyor.
Üç ögün ancak verebiliyorum zaten o kadar ögünü nasıl hazırlıyorlar bebeler nasıl yiyor anlamıyorum yiyen var mı aranızda 🥲 hazırladigim üç önünden tek düzgün yediği kahvaltı o da keyfi olursa. Blw çok seviyor bi de ama akşam yemekleri hep öyle çok zor. Sıvı olarakta alması önemli. Ve ve ve sürekli ona ayrı pişirmekten çok yoruldum . Bizim yemeklere geçicem az kaldı artık dayanamıyorum tuzmuz hak getire olucaz galiba. Geçen döner yiyoduk bi istedi bi sevdi. Onada tavuk pişiriyorum yemiyor mesela tatsız geliyor heralde :// mama hiç içmedi
Bi de kilosu sınırda iyice kafaya takıyorum sadece emiyor