Bu akşam eşim kamerayla resmini çekiyodu whatsaptan gördüm kime atıyosun dedim kimseye dedi kendimi çektim dedi ama whatsaptan attığını gördüm resmin altına gönder ibaresi vardı ısrarla sordum kimseye dedi yanına gittim telefonu kitledi hemen sinirlendim bende odaya gittim 5dk sonra geldi kuzenime attım falan dedi resmî gösterdi o zaman niye söylemedin dedim sen ben telefonunu karıştırınca kızıyosun ya bana sende birden öyle gelince bende şey yaptım dedi.gelip konuşmayı falan göstermeye çalıştı ama bana inandırıcı gelmedi söyledikleri aslında hiç öyle biri değildir eve saatinde gelir dışarı çıkmaz yinede kuşkulandım ve bide şey var tuvalete bile gitse telini ortada bırakmaz alırda gider Buda geliyo aklıma bazen karıştırım ama biley bulamadım daha sizce kuşkulanmakta hakkı mıyım ne yapmam lazım