kirmizibalik_ bu post çok iyi oldu ben açacaktım, bebeğim 4 aylık olduğu için aile hekimliği verdi günde bir defa 4 damla kullanmamızı söyledi ebe, ben ilk gün sabah saat 9 da 4 damla verdim gündüz iyiydi bebeğim ama gece çok huysuzlaştı sürekli uyanıp kıvrandı gaz sancısından , 2 .gün yine sabah 8:30 gibi verdim ama 2 damla verdim, gecesi yine kabus kıvranıp durdu gaz dan , metali gaz damlası da verdim ama işe yaramadı ilacı kestim bende asla o ilacı vermek istemiyorum, ne zaman alışırdı bağırsakları bilmiyorum, ilaç arayışındayım bende ama demir ilaçları gaz yapıyormuş genel olarak 🤦♀️