mellisaa Sürücü kursumuz var aynı zamanda usta öğreticiyim🫠 Başlarda hep deriz size dendi mi bilmiyorum ama sınava gireceğiniz arabadan başka bir araba kullanmamalısınız şuan çünkü sınavda çok karışıklıklar oluyor kafanız karışıyor güzergaha bağlı çalışılması lazım derslerinizi eksiksiz almalısınız geri kaymasıda debriyaj kontrolu yokuş kalkışı hocanıza söyleyip onun üzerinde çalışılabilir. En kötü özel ders alın çünkü sınavda kalma ücreti bile çok artık