Tazeanne68100 Kizim 2 yaşında saçları hala kısa kızlar ya biberiye suyu falanda kullandm fayda etmedi öneriniz var mı Şampuan vs
ollaluna7 Tazeanne68100 doğduğundan beri ecowell kullanıyorum hızlı saç uzattığını gözlemledim deneyebilirsiniz
annekko Tazeanne68100 burada biri tavsiye etti kim olduğunu bilmiyorum ama hindistan cevizi yağı banyo öncesi sac uçlarına masajla sürdüm. Kızımın saç dipleri bomboştu doldu uzadı gören herkes soruyor hangi şampuan ama ben hindistan cevizi yağına borçluyum aklınızda bulunsun şampuan değiştirmeyin memnunsanız. Uni baby kullanıyorum onuda bebekliğinden beri ecowell gram işe yaramıyor
haticekasikci Tazeanne68100 agarta diye kız çocukları için özel üretilmiş bir sampuan temiz içerikli diye duydum bende kızıma almak istiyorum ama daha tam araştırıp bakamadım gerçekten doğal içerikli mi ve faydası oluyor mu diye siz isterseniz bir araştırın
dmt_ Ben kızıma saçları az diye doğduğundan veri 2 sene ecowell kullandım. Hiç fayda etmedi malesef hala az
Tazeanne68100 dmt_ aynen ilk 1 sene mustela kullandım sonra ecowel aldım şimdi hipp duydum.onu kullandım aynı hala biberiye suyu da kullandım.
cahillesohbetikestim_ simseklivekalpli ben aldım ondan. Göz yakıyor. Bide akmıyor çok katı değişik bir şey. Kendim kullandım duş jeli olarak
aysebilge25 Bı arkadaşimin tavsiyesiyle ,bayramdan beri pureseed kullanıyoruz gözle görülür uzama ve cogulma var tavsiye ederim
cahillesohbetikestim_ simseklivekalpli iki şişe almıştım birde. Memnun kalacağınızı düşünmüyorum. Sadece kokusu güzel.
simseklivekalpli cahillesohbetikestim_ hiç denemeyim o zaman, bir arkadaş yukarda hc yağı yazmış, ben zaten hint yağı sürüyorum. Çocuğun kafa çorba olacak artk 🤣